Reklamasjonsrett ved næringskjøp. Skilt display selger til bedrifter i Norge, og reklamasjonsrett ved næringskjøp er gjeldende, (vi leverer ikke til Jan Mayen eller Svalbard). Reklamasjonsretten gir deg rett til å få utbedret feil og mangler som skyldes produksjonsfeil eller en svakhet i produktet. Denne reklamasjonsretten er for næringskjøp regulert av Kjøpsloven. Reklamasjonsfristen er to år.
Når du legger en bestilling på produkter eller tjenester gjennom skiltdisplay.no godkjenner du automatisk våre allmenne vilkår. Alle produkter solgt gjennom skiltdisplay.no forblir Skilt Displays eiendom til de blir betalt.
Pris Salg fra Skilt Display AS er primært til forretningsdrivende. Vi tar forbehold om at feil kan oppstå på priser og beholdning samt tekniske feil knyttet til handlekurv eller utsjekk.
Betaling Skilt Display er en ren nettbutikk, og våre lave priser er basert på effektiv handling og kortbetaling ved bestilling. Vi benytter Nets betalingsløsning som er anerkjent som både sikker og kundevennlig. Vi har fra tid til annen spørsmål fra bedrifter som ønsker å få tilsendt faktura. Etter kredittvurdering kan dette gjøres. Vi benytter e-faktura og gir 14 dagers kreditt inklusiv leveransetid. For Skilt Display skaper dette merarbeid og økt risiko. Vi beregner kr. 49,- ekskl. mva. i fakturagebyr. Betaler du med kort eller Vipps påløper ingen ekstra kostnader.
20% pristillegg ved ekspress-leveranse av spesialproduksjon. Ved spesialproduksjon slik som messevegger, beregner vi ca. en uke. Trenger du raskere enn dette beregner vi et ekspresstillegg på 20%.
Retur av varer Skilt Display gir deg 30 dagers returrett. Innenfor denne perioden kan du returnere ubrukte varer i originalemballasjen. Ønsker du å benytte denne retten vil du bli belastet for porto, og 15% av den returnerte varen(e)s kjøpssum i pakke/handling-gebyr. Spesialtilpassede produkter (f.eks. gatebukker m/ påklisteret logo etc.) kan ikke tas i retur. Vennligst ta kontakt med oss på post@skiltdisplay.no, ved retur av varer.
Transportskade Dersom produktet er skadet ved mottak, må dette reklameres til oss på post@skiltdisplay.no, uten ugrunnet opphold. Vedlegg bilde av skadet produkt og emballasje. Er skaden synlig ved mottak, bør det også reklameres til budet når pakken tas imot. For å kunne kompansere et skadet produkt, må vi ha tilbakemelding senest 5 dager etter at pakken er signert mottatt.
Uavhentede pakker Når du har bestilt varen til deg får du hentemelding. Om du da ikke henter varen får du en purring. Henter du fortsatt ikke varen, vil varen sendes i retur til oss. Fraktkostnader som påløper i forbindelse med dette vil faktureres bestiller.
Force major Med force major menes ekstraordinære hendelser som er utenfor partenes kontroll. Dette kan være streik, blokade, naturkatastrofer, krig, osv. Denne klausulen løser Skilt Display fra ansvaret for forpliktelser som Skilt Display ikke er i stand til å gjennomføre grunnet hendelser utenfor Skilt Display sin kontroll.
|